donderdag 9 december 2010

Jupla en ons laatste dagje muzo zit erop...
Van rustig wakker worden was er geen spraken. Ons creatief brein werd meteen aangesproken, want we moesten een masker maken en niet zomaar een masker. Het moest een masker zijn van ons eigen gezicht met een muzische tint. En het moeilijske was dat we ons gezicht moesten tekenen van een foto die ondersteboven lag. Niet simpel hoor...
Echt fier op mijn resultaat ben ik niet, maarja ik ben toch even een aantal uurtjes creatief geweest.

Theatraal acteren was de volgende workshop. Er zaten wel leuke dingen in, maar we moesten zoveel keren hetzelfde doen dat dit een beetje langdradig was en ik wel blij was toen de klok 1 uur sloeg.

Bij vertellen op muziek zijn er echt prachtige dingen naar voor gekomen waar ik echt jaloers op was. Hiervoor dikke proficiat aan alle creatieve breinen !

Zo dit was de laatste dag en nu op naar Dworp !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten