zondag 16 januari 2011

Proclamatie

27 November 2010 - Proclamatie

Vandaag is het zover, ik studeer af in de middelbare graad piano !

Joepi, ik krijg mijn diploma, maar eerst zijn er nog kleine concertjes van verschillende leerlingen.
Vandaag moet ik zelf niet spelen, maar het gebeurt regelmatig dat ik eens word gevraagd om een stukje piano te komen spelen...

De proclamatie begon met enkele duo's die samen een stukje gitaar kwamen spelen. Na een welkomswoordje van de secretaris, was het de beurt aan de saxofonen en de klarinetten. Ze brachten onder andere een menuet van Mozart.

Ook de violen waren van de partij. Ik genoot van de prelude en de gavottes van Bach.

Als laatste waren de koperblazers aan de beurt. Een mooi ensemble.



Mijn diploma
82%

 

En dan was het zo ver, de uitreiking van de diploma's en de prijzen.
 Helaas, voor mij geen prijs, maar ik keer tevreden terug met mijn diploma.

Muzische talen

Muzikale opvoeding

- Kennismaking met de verschillende instrumenten
- Welke klank produceert dat instrument?
- De muziek.
- Ze maken gebruik van handen en voeten om muziek te maken.


Opening van de nieuwbouw muziekschool Temse 2010
Quatre-mains
Tania & Ilse

1 opmerking: